Kerstgroeten uit Laos

24 december 2013 - Vientiane, Laos

Gevonden in Laos: deze baardloze kerstman en een alleraardigste kerstmin.

Wij wensen iedereen warme feestdagen en een gelukkig 2014.

Riet, Wouter, Marie en Pelle

1. Hilde:
    24 december 2013
    dag Pelle , Marie , Riet en Wout ,
    wat een mooie , hartverwarmende en boeiende verhalen zijn dit ! jullie reisverhalen lezen als een trein , een ware pageturner waar je telkens meer van wil , en dan nog doorspekt met toffe fotos ! vanuit het natte en stormachtige deurne ( 'k weet het ,dit plaatske klinkt helaas echt niet zo exotisch als jullie dorpjes ) wens ik jullie gezellige feestdagen en een fantastische start voor 2014 ! veel plezier en zorg goed voor elkaar , lieve groetjes , hilde
  2. Lut:
    24 december 2013
    Querida familia! Ik volg jullie al de hele Aziatische reis. Heerlijke en boeiende reisverhalen alsof ik er af en toe zelf bij ben? Marie en Pelle, ik vind jullie heel flink om zo samen met papa en mama op avontuur te gaan. Echt waar!
    Wij wensen jullie alle 4 een gelukkig 2014 en hopelijk zien we mekaar in het nieuwe jaar. Ik wil zo graag horen hoe spannend het allemaal geweest is op die lange trip. Warme kerstgroeten, lut
  3. Gerda Janssens:
    25 december 2013
    Dag mooie kerstmannetjes,
    Ook van ons de allerbeste wensen voor 2014!

PS Goed dat jullie Cambodja nog even links laten liggen.
    Dat staat ook nog op ons verlanglijstje om ooit naartoe te gaan.
    Groetjes,
    Raf, Gerda, Nina, Lili
  4. Nico Heirstraeten:
    25 december 2013
    Hoi Wouter, van hieruit fijne feestdagen en de beste wensen voor 2014 !
    Opgelet: wanneer je een Belgisch koppel ziet rondfietsen, moet je beslist even goeiedag zeggen want het kan mijn zuster zijn :-)
    Net zoals vorig jaar is ze weer een paar maanden onderweg ...
  5. Diane:
    1 januari 2014
    Dag Wouter, ik wens jou en heel je gezin een gelukkig en gezond Nieuwjaar 2014.
    Geniet verder nog van jullie reis en hou het veilig
    Groetjes Diane,