Sam Roi Yot

2 november 2013 - Sam Roi Yot, Thailand

Sam Roi Yot is een mooie baai op maar drie uur rijden van Bangkok: ideaal als eerste stop om na een lange vlucht een paar dagen uit te rusten.  Het gelijknamige nationale park is op een kilometer van ons hotel: een heel afwisselend gebied van steile bergpieken, witte zandstranden en moerassige gebieden vol watervogels.  Dat zegt onze reisgids toch, want zelf zijn we er nog niet geraakt.

We vullen onze dagen met ledigheid.  Van het zwembad naar de ligstoel en terug, zoiets.  Een tochtje naar het strand, 100 meter verder, was zowat ons grootste avontuur.  Belangrijke les geleerd meteen: valavond is niet het beste moment voor een strandwandeling en die kleine prikkerige vliegjes zijn in werkelijkheid bloeddorstige nietsontziende monsters.  Zandvliegen - Wouter: 137-0.  Naarstigheid is des duivels oorkussen, dat is hiermee nogmaals bewezen.  Dat nationaal park?  Dat kan morgen ook nog.

1. OPA EN OMA:
    3 november 2013
    De kiekjes lijken een beetje op Sunpark in Mol maar dan zonder de steekvliegjes. De temperatuur ziet er in elke geval al goed uit maar we klagen hier voor de maand november ook niet over de temperatuur. Bedankt om met dit deel van het reisverhaal een uitgebreide reclame mee te sturen voor vakantiehotels in Andalusië en voor het CD&V congres in Lommel op 15/16 november. Kwestie dat we ook weten wat te doen. P + R zijn woensdag vertrokken maar van hen hebben we nog NIETS gehoord. PK J & MP
  2. Martine:
    3 november 2013
    Toffe plaats zo te zien spijtig van die beestjes!
    Maar mooie foto's en ik zie kleine Wouter hihihih.
    Nog veel pret familie De Boever!
  3. Els:
    5 november 2013
    Uit het oog, maar niet uit het hart : gelukkige verjaardag Wouter. En groeten aan de rest van het gezin.
    Els en co
  4. Malicha:
    5 november 2013
    Hoi iedereen, Even op onze sani - stop jou een happy B-DAY wensen!!! Have fun daar ;-) groetjes
  5. Diane:
    5 november 2013
    Dag Wouter, Een gelukkige verjaardag he, ben je goed aan het genieten van je lange reis? Hier gaat alles zijn gewoon gangetje, alleen is het slecht weer regen,regen en nog eens regen.
    Ik hoop dat je een goed verlof hebt , doe de groeten aan Riet en de kinderen.
    En Wouter zet nog eens wat foto's op de blog, met jullie erbij .
    Groetjes van Diane,
  6. Vervoort vera:
    6 november 2013
    leuke foto's wouter,hier rot weer.leuk om zo mee van jullie reis te kunnen genieten.Groetjes daar
    Vera
  7. Erika:
    6 november 2013
    Lekker Laat maar toch welgemeend: GELUKKIGE VERJAARDAG! PK Eri, H'ke, Oscar, Lucas en Yin-Yin
  8. Diane:
    6 november 2013
    Ja Wouter je wilt niet dat we erover spreken he, maar je haalt het wel zelf aan.
    30 graden veel te warm om te werken, dat geld hier voor ons in België ook zenne haha.
    Ik hoop dat Pelle nog niet naar huis wilt, maar ja 3 maanden weg is inderdaad lang voor zo'n ventje.
    Groetjes Diane
  9. Gerda Janssens:
    6 november 2013
    Ook een late gelukkige verjaardag vanuit Gentbrugge, zit intussen te luisteren naar het mooie cdtje!
    Uiteraard wel erg jaloers ook
    Groetjes
    Raf, Nina, Lili en mezelf
  10. OPA EN OMA:
    7 november 2013
    al die vrienden die zijn verjaardag niet vergeten zijn, denken nu dat "opa en oma" die verjaardag wel vergeten zijn! Niets is minder waar maar we gebruikten een ander middel van de "sociale media". We pogen mee te gaan met de tijd. En Wouter nog geen heimwee naar Borgerhout? De eerste lessen voor Marie moeten nu ook al achter de rug zijn. PK